Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Vučić žuri na izbore jer ga je strah da se građani ne osveste i jer se plaši nadolazeće ekonomske krize i moguće promene stava opozicije

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 maj 2020 19:43
optimista sa iskustvom
Ako mi kao narod od stvarnosti više cenimo pojavljivanje u medijima, ako nismo u stanju predvideti elementarne događaje, ako iz iskustva ništa naučili nismo itd. ... onda mi bolje od Vučića i naprednjaka i ne zaslužujemo.
Preporuke:
58
19
2 sreda, 06 maj 2020 20:13
siniša
Profesore kažite im ako Boga znate da izađu na izbore. nemaju šta da izgube. Ne mogu se osramotiti nikako. Nikakv loš rezultat nije sramota imajući u vidu da vlast drži i čekiće i orahe sve što osvoje je čist ćar.

Treba da izađu i da pokušaju sve što mogu. Časno pošteno, bez vređanja, bez krađa, bez nameštanja. U strahu je ludilo. U hrabrosti pamet.

Niko ne očekuje veliku pobedu, ali svaki normalan poslanik je čist dobit.

Eto vi ste jedan u Skupštini, pa im bogami bride uši kad se vi javite za reč.

Zamislite još desetak takvih. Ima ih u Srbiji. Hajde, nema pobede ni uspeha od izbegavanja borbe.
Preporuke:
34
36
3 sreda, 06 maj 2020 20:26
ribaldson
Postovani g. Vukadinovicu, Kandidujte se, molimo vas! Nemojte nas razocarati! A za bojkotujucu rezervnu NATO postavu (citaj SzS) nema veze, za njih i tako nismo ni mislili da glasamo.
Preporuke:
35
36
4 sreda, 06 maj 2020 20:34
Dragan, Katun /okupaciona zona Temnić, Levač,.../
....hajde Đole da im bar nedamo naših bar 10% suvernih glasova.
Preporuke:
31
25
5 sreda, 06 maj 2020 20:47
Ivan Veljković
U pravu ste gospodine Vukadinoviću naravno. Veleizdajniku Vučiću se zaista žuri da "smandrlja" ove tzv "izbore" na brzaka dok teška recesija nije u potpunosti ophrvala Srbiju (a to je neminovno) i dotukla je do kraja. Tu recesiju su izazvali oni koji ovom svetu ne misle dobro praveći strahovitu i do sada nezapamćenu histeriju na nivou celog sveta koja je dotukla ovo i pre pojave ovog virusa ionako psihički obolelo čovečanstvo nažalost. Ta će recesija na nivou celog sveta biti stravična i odneće poput tornada mnoge svetske ekonomije, zbrisaće sa lica zemlje mnoge firme i napraviti neviđeni haos. U Srbiji ta će recesija biti još jača kada se doda sumanuto ludačko delovanje Vučića i njegove bande koji su nerazumnim merama dotukli ostatke srpske ekonomije. Zato im se sada žuri na izbore. Dok se zombiji nisu osvestili. Međutim, brine činjenica gospodine Vukadinoviću da mnogi zombiji smatraju da Vučić nimalo nije kriv za ovaj krah već sve to svaljuju na ovaj virus i to je ta karta na koju on igra.
Preporuke:
38
16
6 sreda, 06 maj 2020 21:21
Vlada
Djordje je u pravu da Vučica žulja bojkotaški deo opozicije.
Gotovo je neprimeceno prošla lažna vest pustena preko tabloida i režimskog Blica,kako ce SZS i ostali izaci ma izbore...
Forsiranjem tog pitanja želeo je da ih što pre matera da se autuju kako bi bio načisto.
Nagli izlazak na izbore bi mu do kolena potukao opoziciju koju je sprrmio da mu glumi fasadu.

Ziheraš u strahu ne vidi da je to,za sada gotova priča.Dobar deo glasača bojkotaške opozicije bi bojkotovao svakako- predugo je ta priča u opticaju da kod nekih (pretezno antisistemski raspolozenih,nepartijaca) moglo to da se menja na dugme.
Drugo - jasno je da ce bojkotasi posle izbora zasnivati svoju borbu ma delegitimizaciji vlasti i sve vecom gradjanskom neposlušnošcu i zahtevina za fer izborima.

Za Srbiju bi bilo bolje da se izbori odloze i da budu fer.Za SNS ne.Ni za Srbiju ni za SNS nije dobro da se izbori zbrzaju.
U drugom slučaju bice prinudjeni da pristanu i izgubice sve.
Kukavica- ziheraš.
Preporuke:
27
11
7 sreda, 06 maj 2020 21:41
Deda Mile ima farmu
Jako su zanimljivi komentatori koji eto, kao poštuju stavove i mišljenje g-dina Đorđa Vukadinovića?! Poštovana gospodo, kada je Đorđe razmišljao i vagao, pa čak i bio bliži odluci da izađe na izbore vi ste ga podržavali i govorili o tome kao o mudroj odluci, poštovali njegov stav! Ok, poštujem stav i ako se ne slažem sa njim! Ne razumem čemu sad kukanje i žal ukoliko g-din Đorđe Vukadinović odluči da ne izađe na izbore, a razloge je vrlo jasno objasnio i obrazložio, dakle, zbog čega sad ne poštujete njegovo mišljenje i njegov stav? Da li to znači da više ne verujete g-dinu Vukadinoviću, da sumnjate u njegove odluke i mišljenja,samo zato jer se njegovo mišljenje ne poklapa sa vašim?
I čemu uopšte toliko navijanje za izlazak na izbore u ovakvoj konstalaciji snaga i ovakvoj medijskoj situaciji, ako se svi slažemo da je situacija "nenormalna"?
Preporuke:
26
39
8 sreda, 06 maj 2020 22:10
jedno je jasno
Biće to izbori sa najmanjom izlaznošću ikada. Jednostavno, ljudima je dosadilo da izlaze na izbore gde se sve unapred zna i tu više nikakvi Pinkovi i Informeri ne pomažu. Čak i oni koji nisu nešto naročito protiv Vučića neće izaći, i više niko ne može da sakrije da je rijaliti šou Vučićeva lađa drastično izgubio gledanost, a zna se šta se dešava sa takvim projektima kad izgube interesovanje gledalaca. Ukidaju se.
Preporuke:
38
11
9 sreda, 06 maj 2020 22:13
braša
`Kuje se dok je vruće`. Šta bi đavo bez brzopletosti ? Ima mnogo pitanja o postupanju paničara za vreme vanrednog stanja. Čemu preko hiljadu respiratora ( ako su `dobro` procenili`), milioni maski itd. I ispada, da su privilegovani pacijenti gore prolazili od običnih. Šta se sve nije eksperimentisalo ? Ne može da se laže i vara doveka...
Ne zna se šta može doneti ekonomska kriza, niti novi `talasi` korone, pa jeizgleda, uz silno zaduživanje, krenuo na `sve ili ništa` ?
Preporuke:
28
10
10 sreda, 06 maj 2020 22:49
Dragan, Katun /okupaciona zona Temnić, Levač,.../
Ko će osporiti ovim mamlazima izbornu pbedu makar nas 80% ne izašlo na glasanje?

Evropa?

Ajde!
Preporuke:
26
18
11 sreda, 06 maj 2020 23:40
Raka iz Barande
@ Dragan Katun
Najprirodnije bi bilo da nas 80% ospori tu pobedu!
Čemu defetizam? Čemu odmah stav, Evropa, EU i slično? Ako nas 80% dozvoli da "ovi mamlazi" i dalje budu na vlasti, što to ne bi i ta JEvropa sa sve EU?
Niste nikada razmišljali kao neki Jevropljanin, a u smislu: Gle čudnog li naroda, busaju se u neku hrabrost i skobodarsku tradiciju a njih 80% dozvoljava da ih maltretira šaka mamlaza?
Preporuke:
30
5
12 četvrtak, 07 maj 2020 00:03
ANALITICAR
Gospodine Vukadinoviću, cijenim Vas jako kao analitičara, rodoljuba i poslanika u Skupštini. SNS - VUČIĆEVA partija je dovedena na vlast od strane antisrpskih obaveštaajnih službi USA, Francuske (Dgse, Arno Danžan), EU (otuda čestitka EU Nikoliću i pre zatvaranja Izbora) i CG mafije (Milo i Cane Subotić). Znači ako su zapadne obaveštajne službe dovele SNS na vlast onda je Zapad dobio od Nikolića i Vučića čvrsta obećanja da će biti čak i veći izdajnici od Borisa Tadića (izdao Srbe južno od Ibra ali sačuvao sever Kosmeta i institucije Srbije na severu, Tadić odlično čuvao Rašku oblast, veoma jake snage policije i vojske na Pešteru). Vučić je 100 puta veći izdajnik od Tadića. Gospodine Vukadinoviću Srbija ima oko 5.3 miliona birača realno a Vučić ima u "šteku tj rezervi" čak 1.4 miliona glasova mrtvih i onih koji i ne postoje. Pošto Vučić radi za Soroša, London i NATO a pošto ga Izborima niko ne može dobiti jer u startu ima milion i 300 000 nepostojećih birača ostaje samo ULICA
Preporuke:
27
10
13 četvrtak, 07 maj 2020 00:42
Toronto
Ljudi, manite se corava posla od izlaska na izbore. On i njegovi broje glasove, pisu zapisnike I imaju onoliko glasaca koliko hoce.
Preporuke:
19
5
14 četvrtak, 07 maj 2020 00:44
ANALITICAR
2Po mojim procenama i podacima koje ukrštam iz desetina izvora Srbija se nalazi pred ne samo raspadom, Srbija se nalazi pred građanskim ratom a Vučić je izdao Kosovo. Od 2012g kada su CIA i USA antisrpski obaveštajci i ološ antisrpska doveli SNS na vlast Montgomeri, Morton Abramovitz, Džejms Lajon, Metju Palmer, francuski agent Arno Danžan koji je razbijao Radikale i stvarao veleizdajnike Naprednjake, zatim CG mafija Milo i Cane - SNS je stvorena kao antisrpska frankeštajn stranka da izda Kosovo, da približi Srbiju antisrpskim EU i NATO, da uvedu pederske brakove, gmo hranu, da strancima prodaju banke, banje, aerodrome - kako vidimo Vučić sve to prodaje. Takođe zadatak SNS je da zaduži Srbiju, dug Srbije je povećan sa 14,5 mlrd eura na danas 28 milijardi eura a srpski patriotski ekonomista Radović kaže da je stvarni dug pod SNS šiptarskjim ološem čak 32 mlrd dolara. Državnu bezbednost vodi keramičar, vojsku dezerter a Vladu lezbejka. Srbija se raspada
Preporuke:
18
4
15 četvrtak, 07 maj 2020 01:22
Nikogović Ništa
Dragan,katun( okupaciona Temnić) ztvojih( vaših 10% nema baš nikakvog značaja bezvredno
Preporuke:
5
3
16 četvrtak, 07 maj 2020 04:36
Heporobljeni Srbin
Gospodine Vukadinoviću, kada je jedna nacija nesposobna da odabere pametnog čoveka među sobom, nego non-stop bira idiote, neminovno je osuđena na propast! Jako mi je žao što je Srbija dovela sebe u takvu situaciju!
Preporuke:
17
5
17 četvrtak, 07 maj 2020 07:45
ivan3012
.Bes u narodu je prokljucao.Jedini ventil je bojkot.Niko normalan u ovim uslovima nece ni pomisliti da izlazi na biracko mesto koje je moguce i vrlo verovatno leglo zaraze.Virus u vazduhu ima domet od preko 4 metra od zarazenog,a opstaje oko 9 sati.Umire se svakodnevno,broj zarazenih se ne smanjuje,epidemija besni.Najgori smo.Sve vise se prica o drugom talasu a kraj prvog nije ni na vidiku..Odjednom-nema opasnosti..Ma kako da ne.A inace uopste se i ne krije broj zarazenih i verovatno preminulih.Da testiraju 10000 dnevno,koliki bi bio broj zarazenih? Sve ovo upravo ide na ruku onima koji su za bojkot.A ima ih tri kolone;Oni sto nikada ne izlaze,oni sto svesno bojkotuju i uplaseni za svoje zdravlje.S tim sto se sve tri grupe racunaju kao bojkot.Ko moze da dokaze suprotno?A EU jako dobro zna koliko su takvi izbori validni i ako ih zvanicno priznaje.Za opoziciju je najbolje da izbori budu sto pre.Ne izlazak na namestene,samo ce podici izkazak na sledece.
Preporuke:
17
5
18 četvrtak, 07 maj 2020 08:45
Pavlovic Vojkan
Heporobljeni Srbin
Gospodine Vukadinoviću, kada je jedna nacija nesposobna da odabere pametnog čoveka među sobom, nego non-stop bira idiote, neminovno je osuđena na propast!


Kakav narod takva i vlast.
Preporuke:
8
3
19 četvrtak, 07 maj 2020 09:00
Konobar
Ko veruje ovoj vlasti, vlasti koja je uništila sve institucije države Srbije?

I rasprodala resurse Srbije.

Ko štampa listiće za najavljene Vučićeve izbore?

Kako utvrditi da ih ne nose sa sobom (zaokružen kandidat) na dan izbora svi koji su na SNS zadatku?
Preporuke:
11
2
20 četvrtak, 07 maj 2020 09:03
Piksi
Izbori su farsa.

Birački spiskovi, zapisnici sa glasačkih mesta, kupovina glasova, fizičke pretnje na biračkim mestima, bugarski vozovi, slikanje listića kao dokaz da je zaposleni glasao, unošenje podataka u centralni terminal...na svakom koraku je zamka.

Prava opozicija treba da pokrene pravnu proceduru za ove stvari, da internacionalizuje problem nameštanja izbora, da se ljudima priča na tribinama, ispred zgrada, u blokovima, po selima...da im se objasni kako je Srbija sa 15 milijardi duga otišla na 30...kako se retajkunizovala...kako su resursi rasprodati strancima...u kom pravcu ide izdaja KiM...kako ima 5.5 miliona punoletnih, a 6.8 miliona na biračkim spiskovima...itd.
Preporuke:
22
2
21 četvrtak, 07 maj 2020 15:21
itd ili ...
Mislim da je apatija ono na šta on igra, ovo posle Korone je period apatije otuda tolika žurba.
Preporuke:
7
1
22 četvrtak, 07 maj 2020 17:32
Brane
@ Piksi

Jasno, precizno,važno!Potpisujem sve.

...i da dodam : detaljno opisati model ''pobede'' sns ologarhije u Opštini Lučani.

SzaS ima materijala … nije jasno zašto su pasivni.
Preporuke:
10
1
23 četvrtak, 07 maj 2020 21:42
Janko
Da li se razmišlja o mogućnosti izmene Zakona o izborima koje bi dozvolile glasanja putem pošte u slučaju pandemije? Do izbora će doći u situaciji kada će glavna opasnost biti pobeđena ali će i dalje postojati potreba da se čuvamo, u smislu da je virus i dalje u cirkulaciji i da smo prinuđeni da budemo udaljeni jedni od drugih. U Srbiji, za predsedničke izbore 2017. godine, bilo je obrazovano oko 8.700 biračkih odbora. Prema Zakonu, stalni sastav biračkih odbora čine predsednik i dva člana koji imaju i svoje zamenike, što je ukupno 6 članova. Njima se pridružuju po dva člana koje određuje svaka od proglašenih izbornih lista. Ako na predstojećim izborima bude učestvovalo desetak izbornih lista, onda će na svakom biračkom mestu, u proseku, biti oko 20 članova biračkih odbora i jasno je da se dolazi u sukob sa epidemiološkim pravilima. U BiH, pored glasanja na biračkim mestima, kao osnovnog, već 25 godina uspešno se praktikuje glasanje poštom za hiljade birača koji žive u inostranstvu.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner